Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Naša spletna trgovina po izrednih okoliščinah zaradi virusa COVID-19 spet posluje normalno. Vse veljavne prilagoditve in aktualne ukrepe lahko preberete na povezavi spodaj. Še vedno lahko pride do manjših zamikov pri dobavi s strani dobaviteljev in dostavi do strank zaradi obremenjenosti. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine grass.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Splošne uredbe varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. grass.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje BENCI d.o.o., Pot k sejmišču 30A, Ljubljana, 1231 LJUBLJANA-ČRNUČE, matična številka 2366754000, davčna številka SI 99585847, v nadaljevanju skrajšano BENCI d.o.o., ali tudi prodajalec ali ponudnik storitev e-poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje grass.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom/prodajalcem in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik/prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično številko); b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon); c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami); d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku); e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave); f) jasno in nedvoumno določene cene s prikazom ali že vsebujejo davke in stroške prevoza; g) način plačila in dostave; h) časovno veljavnost ponudbe; i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in kolikšen je strošek kupca za vračilo izdelka; j) postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini grass.si ponudnik omogoča naslednja plačila:

  • Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom) – V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun*. Ko je plačilo ponudbe/predračuna razvidno na našem bančnem računu, vaše naročilo obdelamo do konca in zagotovimo dostavo/prevzem blaga.*Prosimo, da za plačilo počakate veljaven predračun s sklicem za vaše naročilo in ne opravljate plačila pred prejemom predračuna.

 

  • Plačilo po prevzetju – celotno naročilo se poravna ob prevzemu pošiljke. Če paket ni bil prevzet se slednji ne šteje kot odstop od pogodbe. Pogodbeno razmerje še vedno velja, zaradi česar ste po naknadno izdani fakturi primorani poravnati stroške poštnine 3,90 eur. V kolikor strošek ni poravnan ima ponudnik možnost dolg izterjati. V primeru neprevzema paketa se na podlagi podanih podatkov o dostavi in plačilu onemogočijo nadaljni nakupi in sodelovanje.

 

  • S plačilno oziroma kreditno kartico (MASTERCARD, VISA,…) preko ponudnika Stripe. Podatkov o kreditnih karticah kupcev ne hranimo na strežnikih spletne trgovine in so preko šifrirane varne povezave posredovane k ponudniku Stripe. Več informacij je na voljo https://www.stripe.com

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini grass.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Spletna cena Velja za vse registrirane kupce spletne trgovine grass.si, ki opravijo nakup preko spletne košarice na spletnem mestu www.grass.si in nam ob nakupu v košarici zaupajo svoje podatke. V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik z uporabniškim računom, ali kot gost (registriran uporabnik brez uporabniškega računa).

Dobavni rok Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke, predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, prodajalec kupcu omogoča odstop od nakupa.

Postopek nakupa in hramba podatkov

  1. Naročilo in oddaja naročila
  • Dodajanje izdelkov v spletno košarico: Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodajte v košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila. – Pregled spletne košarice: V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca. V pregledu spletne košarice se lahko vpiše tudi morebitna koda ugodnosti. Ugodnost se obračuna v obrazcu za oddajo naročila.
  • Prijava ali registracija kupca: Kupec se lahko pri tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.
  • Obrazec za oddajo naročila: V obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. V obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire. – Predogled podatkov vašega naročila: V predogledu podatkov je povzetek celotnega naročila z vsemi podatki, ki jih je stranka vnesla. V primeru, da želite spremeniti katerikoli podatek, je na voljo gumb “Vrnite se na obrazec za urejanje vaših podatkov”, ki vas vrne na obrazec za oddajo naročila.
  • Oddaja naročila: Kupec naročilo odda s klikom na gumb “ODDAJTE NAROČILO”. V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na vaš elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 030 774 333 ali info@grass.si prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
  1. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72. urah, prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Prodajalec si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji sklenjena.

  1. Blago odposlano

Prodajalec v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Hramba podatkov: Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki. Stranka po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo. Pogodbe so prav tako naknadno dostopne: – Za registrirane kupce: preko uporabniškega računa ali na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@grass.si – Za neregistrirane kupce: na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@grass.si.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem kupca bremenijo stroški vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne omenjeni odstopni rok teči z dnem, ko: – kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom, – kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu, – kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, – kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna. Kupec uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe tako, da prodajalca pisno obvesti in sicer na kontaktni e-mail info@grass.si. Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec.

Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj . Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.grass.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. Vračilo plačil mora prodajalec opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

  1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  2. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  3. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odprl originalno embalažo);
  4. o dobavi časopisov, periodičnega; 5. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke…);
  5. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti. Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Reklamacije (stvarna napaka, garancija, poškodba)

Reklamacije naših storitev: V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek, za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite info@grass.si. Reklamacija dostave: Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Hitra pošta d.o.o. ali pri prodajalcu. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli z originalno notranjo ovojnino in embalažo (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila, dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo blaga oziroma ureditev zadeve poskrbi prodajalec. Prodajalec se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, prodajalec lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec pravico do zamenjave izdelka. Rok za prijavo transportne poškodbe pri Hitra pošta d.o.o. je najkasneje 30 dni. Prosimo vas, da v najkrajšem času sprožite reklamacijski postopek. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na poprodaja-slo@shoppster.com. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek. Uveljavljanje garancije: Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži s vsemi etiketami in brez znakov uporabe! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec. V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen…) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,70 €, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket. Obrazec za vračilo izdelka Stvarna napaka Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in v 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna). Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor. Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora. O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@grass.si

Dostava in osebni prevzem

BENCI d.o.o., Pot k sejmišču 30A, Ljubljana, 1231 LJUBLJANA-ČRNUČE (od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro) Prevzem je možen samo po predhodnem dogovoru in opravljenemu plačilu po predračunu ali preko kartične transakcije. Plačilo z gotovino, pri osebnem prevzemu na poslovni enoti ni možno! Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na zgoraj navedenih prevzemnih mestih. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto ali s klicem na vašo telefonsko številko.

Dostava blaga Prodajalec blago oziroma storitev dostavi v obljubljenem roku. Pogodben partner za dostavo pošiljk je General Logistics Systems d.o.o. (GLS), prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Prodajalec izpolni svojo obveznost iz prodajne pogodbe z izročitvijo dejanske posesti nad blagom kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca. Če prodajalec ne izpolni svoje obveznosti v obljubljenem roku, mu kupec določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če prodajalec niti v dodatnem roku ne izpolni svojih obveznosti, lahko kupec odstopi od pogodbe.

Strošek dostave Strošek dostave je naveden v tabeli z informacijami v spletnem katalogu/objavi za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila. Če naročite dva ali več izdelkov z različnimi stroški dostave, se za izračun skupnega stroška dostave upošteva strošek artikla z najvišjo ceno dostave. (Primer: prvi izdelek ima strošek dostave 3,90 EUR, drugi 5,00 EUR, tretji pa 8,00 EUR… skupni strošek dostave za vse tri izdelke znaša 8,00 EUR). Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave Dostava se predvidoma se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo kupnine. Če vas v času dostave ni doma, vas bo izbrani kurir obvestil o alternativnih možnostih prevzema vašega naročila. Dostava po 16.00 uri ni omogočena za vse pošte, v spletni košarici se ob vnosu tovrstne poštne številke storitev samodejno onemogoči. Prav tako ni možna dostava po 16.00 uri za izdelke težje od 50kg!

Hitrost dostave Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 12. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku 3 (treh) delovnih dni.

Napotki ob prevzemu blaga Pri podjetju BENCI d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

Pregled izdelka: – ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili; – če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@grass.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna; – če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali; – nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpiranje uniči embalažo ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek, ki ste ga naročili oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.

V primeru dostave: – ko vam dostavljavec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti; – najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino. V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri General Logistics Systems d.o.o. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@grass.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame General Logistics Systems d.o.o..

Kode ugodnosti

Kode ugodnosti so časovno omejene, vezane na posamične izdelke ali skupine izdelkov ter nudijo različne vrste ugodnosti (npr. brezplačno dostavo, dodaten prihranek). Največkrat jih lahko najdete na posamezni strani izdelka, na naših ostalih podstraneh in drugih kanalih.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov in njihova dobavljivost spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Prodajalec lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve bistvene zmote po 46. členu OZ. Bistvena zmota se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila.

Pritožbe in spori

Ponudnik/prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov ali težav se kupec lahko obrne na telefonsko številko ‭070 433 634‬, ali po elektronski pošti na info@grass.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@grass.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Za primere reklamacije dostave, uveljavljanje garancije ali uveljavljanje stvarne napake lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu info@grass.si, v spodnjem delu/nogi spletne strani. Na vse pritožbe se prodajalec odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. Določila, ki jih spoštujemo:

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

O podjetju – prodajalec

BENCI d.o.o. Pot k sejmišču 30A, Ljubljana, 1231 LJUBLJANA-ČRNUČE TRR pri SKB BANKA SLOVENIJA d.d.: SI56 0311 0100 1002 944 BIC/SWIFT: BACXSI22 ID za DDV: SI 99585847 Davčni zavezanec: DA Matična številka: 2366754000 Pogoji poslovanja veljajo od 1.1.2022.